29. august 2013

Hvordan én bedstemorfirkant (forhåbentlig) blir til et helt tæppe #1

Straks efter den hækleworkshop jeg deltog i for nu ca. et år siden, købte jeg 1 hæklenål og 4 lækre nøgler merinogarn, så jeg kunne gå hjem og øve mig på hækling og bedstemorfirkanter. Det var ikke just det letteste projekt, jeg som det første, fik kastet mig ud i! Jeg har længe haft en svaghed for hæklede bedstemorfikant-tæpper og tænkte at sådan ét måtte jeg da hækle. Men bortset fra en MASSE ender der nu skal hæftes, så er jeg så småt ved at være halvvejs... Yay..! :) Tæppet er (blandt et par andre projekter) ét jeg tager frem engang imellem, når der lige er tid og lyst. Det er ikke for sjov at hæklede firkants-tæpper bliver kaldt evighedsprojekter.. ;)    

En firkant..
..blev til flere...
..blev til et næsten halvt tæppe... :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Antal skønne klik: