19. august 2013

Det var sådan hæklomanien startede...

Da min lille pige kom til verden, fik hun det skønneste strikkede tæppe af én af vores veninder. Det er det blødeste og dejligste tæppe jeg nogensinde har været i nærheden af. Opskriften på tæppet kan findes hos Garnstudio. Jeg blev meget hurtig klar over, at jeg blev nødt til at lære at strikke. Jeg meldte mig straks til et strikkekursus hos Garn-iture og fandt ud af, at der også blev udbudt et hæklekursus. Så det meldte jeg mig også til. Desværre blev strikkekurset aflyst, så jeg kastede mig hovedkulds ud i hækling. Til kurset, som forresten var mega hyggeligt, lærte vi at hækle bedstemorfirkanter. Det skulle vise sig at blive den første af mange ;) Jeg har nu hæklet i et år og IHHH, hvor synes jeg bare det er skønt! Jeg har fået produceret mange mange flere bedstemorfirkanter, huer, telefonhylstre, et stort elgehoved, et æseldyr, suttesnorer, rangler.... osv. og meget mere skal der hækles i den kommende tid - JEG GLÆDER MIG :)

Babyen og tæppet der startede det hele
Den første hæklede bedstemorfirkant

    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Antal skønne klik: