25. september 2013

Mums... Christianshavnertærte


Så er det blevet onsdag og jeg tror jeg skal hjem efter arbejde og bage en lækker Christianhavnertærte. Efter at jeg, for efterhånden et par år siden, smagte Lagkagehusets Christianshavnertærte, blev jeg nødt til at bage sådan én selv. På det tidpunkt fandtes der ikke så mange opskrifter af den på nettet og jeg besluttede mig for at lave min egen opskrift. Nu har jeg efterhånden prøvet den af mange gange i forskellige sammenhænge og den er altid et hit.

Denne gang tror jeg, at jeg vil prøve mig af med cupcake størrelses Christianhavnertærter som skal på morgenbordet på arbejdet  på fredag :) Mums - jeg glæder mig allerede. Jeg vil lige fine tune opskriften i løbet af de næste par dage inden den bliver offentliggjort herinde i løbet af weekenden :) Du kan finde opskriften her.



 Rigtig god onsdag derude :)

// Miriam




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Antal skønne klik: