1. september 2013

Gaven til Iris

Som lovet, løfter jeg sløret for, hvad der var i gaven til lille Iris. Jeg har tidligere hæklet en babyrangle som gave til en nyfødt, men synes, at bjældernes klang forsvandt lige lovlig meget i fyldet - så jeg har hæklet en rangle med et bamsehoved, hvori der ligger en rasleboks, som giver en rigtig god rangle-rasle-lyd. Derudover fik hun en hjemmehæklet suttesnor og en "sansepude" med forskellige flapper som hun kan nusse i, når hun bliver lidt ældre.   

Opskriften på bamseranglen har jeg fundet hos Tulle Momsemor og kan helt sikkert anbefales at gi' sig i kast med.
Opskriften på suttesnoren har jeg fundet hos Sy med søs og venner. Hos Farmorfabrikken, kan du finde inspiration og opskrifter på flere flotte suttesnore.
Sansepuden har jeg syet af nogle stofrester fra Pandurohobby (de samme som jeg brugte til sengeranden) og forskellige bånd jeg havde liggende, fx. silkebånd, elastikbånd, snørrebånd mm...

 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Antal skønne klik: