25. august 2013

Weekendens fangster

Sikke en dejlig weekend det har været. Fuld af sol, lækre bær, koncert, kræmmermarked, besøg i zoo, hygge med veninder og nostalgisk fordybelse :) Jeg var i fredags hjemme hos mine forældre og fik ribbet deres brombærbusk for de lækreste bær (hvilket forresten blev til en skøn kage). 

Mums...!
...og årets første svampehøst blev tørret til senere brug.
Lørdag var vi på kræmmermarked i Lynge, hvor jeg bl.a. fandt denne lille gamle knappenålsæske - lidt ridset, men fin.
...samt denne lille krukke til sennep :)
 
Derudover blev det også til lidt nyt legetøj til lil'pigen...
..og et par My Little Pony's blev det også til. Så jeg kom da lige i tanke om min gamle barndomsklodser og fandt dem på loftet.

Håber også, at I har haft en god weekend derude :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Antal skønne klik: